11 maja 2012

Kolejna zabawa blogowa - otagowani

Zostałam otagowana przez Flouube, więc dzisiaj odpowiadam na jej pytanka ;)

1.Czy masz swój jakikolwiek rytuał dotyczący np. czytania książek?
W sumie to chyba nie. Chociaż jak wpada mi w łapki nowa książka to zawsze ją wącham ;)

2.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mówić w min. pięciu językach i objechać świat

3.Co robisz w wolnym czasie oczywiści poza czytaniem?
Uczę się języków, czytam blogi, spotykam się ze znajomymi, spędzam czas z rodziną

4.Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
Niestety nie. Nigdy nie byłam w niczym jakoś szczególnie dobra, aczkolwiek bardzo lubię siatkówkę i ogólnie gry zespołowe.

5.Czy masz jakąś ulubioną ekranizację książki?
Ulubionej nie mam, ale nie mam nic do ekranizacji Harrego Pottera. Moim zdaniem wyszło naprawdę dobrze.

6.Ukochany tytuł, który możesz czytać zawsze i wszędzie?
Jest ich wiele, nie mam ulubionej książki. Ale tutaj też chyba wybiorę Harrego. Dzięki tej serii pokochałam książki, więc zawsze będzie zajmował szczególne miejsce w moim sercu ;)

7.Jakiego rodzaju muzykę słuchasz?
Wszystkiego poza techno. Po prostu to co wpadnie mi w ucho ląduje w mojej Playliście ;)

8.Lubisz stare kino?
Nie.

9.Zaserwuj dowcip!
No chyba żartujesz?! Nie potrafię opowiadać dowcipów i mam specyficzne poczucie humoru ;P

10.Jak wygląda Twój pokój?
Masa książek - są praktycznie z każdej strony. Bałagan na biurku, jeden kwiatek, kilka zdjęć i rowerek treningowy obrzucony ciuchami ;) Po prostu: wiele rzeczy na powierzchni bodajże 12m2.

11.Najlepszy wg Ciebie film i serial z ostatniej dekady?
Filmów jest sporo, więc ciężko wybrać. Ostatnie jakie mi się spodobały to "Niezniszczalny" i "Incepcja" a serial hmmmm... z tych co oglądam to Dr House i How I met your Mother! :)

Ja już nie będę wymyślała swoich pytać i tagowała blogerów, bo jest tego cała masa u Was i wiele osób już otrzymało "Nominację". Jeżeli jednak macie ochotę wziąć udział  w zabawie, po prostu odpowiedzcie na pytania, które mi zadano ;)

6 komentarzy:

  1. "Incepcja" mi też bardzo się podobała. Zdecydowanie jeden z najlepszych i najbardziej wciągających filmów, jakie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach książki. Zwłaszcza takiej nowej. Dopiero kupionej - świeżej :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wedzieć, że nie tylko ja wącham książki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. widze,ze bardzo duzo blogerek bawi sie w ta gre
    ja czekam na recenzje ksiazki
    buziaki
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odpowiedzi do pytań, Incepcja tez jest jednym z moich ulubionych filmów ;)

    OdpowiedzUsuń