21 marca 2013

LITERATURA: Michael Vey. Więzień celi 25, Richard Paul Evans [Zapowiedź]


12.04 nakładem wydawnictwa Fabryka Słów, zostanie wydana książka "Michael Vey. Więzień celi 25" napisana przez, myślę że popularnego w naszym kraju autora, Richarda Paula Evansa. Z tej właśnie okazji powstał trailer, do którego obejrzenia serdecznie zapraszam!

„Michael Vey więzień celi nr 25” rozkochał w sobie tysiące amerykańskich nastolatków oraz ich rodziców i nauczycieli. Bestsellerowa powieść przygodowa o nadziei, lojalności,
odwadze i miłości syna do matki. Prawdziwy hit w literaturze dla młodzieży.

Jestem Michael Vey. Jestem więźniem samego siebie. To moja historia. Może trochę dziwna, lecz moja. Mam 14 lat i jestem zwyczajnym nastolatkiem, jakich wielu. Jak ty i twoi rówieśnicy. Czasem zwracam na siebie uwagę przez moją chorobę – zespół Tourette'a – spokojnie, da się z tym żyć! Mam w sobie coś jeszcze – prąd elektryczny. Nie wszyscy o tym wiedzą. To czyni mnie wyjątkowym. Z tego właśnie powodu ktoś stara się mnie złapać.
 


Skusicie się, czy raczej nie? Ja jestem bardzo ciekawa książki i nie mogę się doczekać, aż będę miała okazję ją przeczytać, szczególnie, że nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z twórczością Evansa.


9 komentarzy:

  1. Myślę, że się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już chce ją przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam jedna książkę Evansa i po prostu uwielbiam go. Z chęcią przeczytam tą powieść. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zapowiada się super. Już sobie zaznaczę jakoś tytuł, żeby przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka raczej nie będzie na szczycie moich książek do przeczytania, ale może kiedyś gdy przypadkiem wpadnie mi w ręce to znajdę czas żeby ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi naprawdę kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie ciekawi ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz sie nie moge doczekac kupnem tej ksiazki ! :-P

    OdpowiedzUsuń