8 listopada 2014

Hiszpański – Nauka słówek metodą MultiWords



MultiKurs to platforma edukacyjna, która umożliwia nam naukę języków obcych. W ofercie znajdziemy kursy do nauki: angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego, rosyjskiego, norweskiego, niderlandzkiego, japońskiego, chińskiego i arabskiego. Głównym znakiem rozpoznawczym platformy jest dostępność kursów pod nazwami MultiWords oraz nauka gramatyki, które są internetową wersją kursów z serii Profesor

Dzisiaj przedstawię Wam jeden z ich kursów, z których miałam przyjemność korzystać już na początku zeszłego roku i dzięki któremu opanowałam naprawdę wiele podstawowych słów i zwrotów po hiszpańsku. Do kursu powróciłam po prawie dwóch latach, troszeczkę na próbę, żeby sprawdzić, czy dalej mi ta metoda odpowiada, chociaż wiedziałam, że odpowiedź będzie twierdząca, bo to właśnie Profesor Henry jest sprawcą mojej znajomości angielskiego i to dzięki niemu jestem wstanie się komunikować.


BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY, WIĘC W CELU PRZECZYTANIA POZOSTAŁEJ CZĘŚCI POSTA I OBEJRZENIA RELACJI FOTOGRAFICZNEJ, KLIKNIJ PROSZĘ W TEN LINK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz