3 stycznia 2015

Miesiąc w pigułce #7 – grudzień


Kolejny miesiąc, a teraz już nawet rok za nami, więc przyszedł czas podsumowania i przedstawienia Wam zestawienia opublikowanych w grudniu postów - taka tam przypominajka dla zapominalskich, którzy tak jak ja, nie mają niestety czasu na codzienne przeglądanie ulubionych stron i robią to raz na jakiś czas i masowo czytają powstałe w ostatnim czasie posty ;)  Grudzień niestety pod tym względem był dość ubogi tutaj na blogu, ale kilka tekstów się pojawiło:

Zaczęłam od Muzeum Mydła i Historii brudu, w którym miałam przyjemność znaleźć się pod koniec listopada i w którym przygotowałam swoje własne, pięknie pachnące i wyglądające mydełko. Później przedstawiłam bardzo fajne fiszki uczące gramatyki języka angielskiego wydawnictwa Cztery Głowy. Pojawiło się też kilka słów na temat Islamu a właściwie książki Nie ma Boga oprócz Allaha autorstwa Rezy Aslana. Z książek było także o świątecznej, chociaż niekoniecznie udanej W śnieżną noc, której jednym z trójki autorów jest popularny w ostatnim czasie John Green.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz