24 maja 2015

Nie zaglądaj innym do łóżka


Ostatnio przyjechała do mnie mega paczka. Znalazłam w niej całą masę bardziej lub mniej przydatnych produktów codziennego użytku, wśród których znalazło się kilka produktów marki Durex. Od razu przypomniała mi się pewna rozmowa, którą przeprowadziłam z dziewczyną poznaną w Internecie. Potem stwierdziłam, że w sumie mogłabym zrobić z tego post, bo wkurza mnie wpieprzanie się w czyjeś życie w przeróżnych materiach i chociaż czasami i mnie świerzbi, by gdzieś wetknąć nos i dodać coś od siebie - szczególnie wtedy, kiedy moim bliskim dzieje się krzywda, staram się jednak tego nie robić. Wielu ludzi jednak tego nie potrafi i zajmuje się życiem innych z pasją większą, niż ta, którą poświęcają samym sobie. W końcu ich szare, nudne życia są fajne tylko na pokaz i żeby się dowartościować muszą dowalić innym. Nawet, gdy nie mają takiego powodu. Nawet, gdy im się tylko wydaje, że taki powód mają.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz