15 sierpnia 2015

Językowe Podsumowanie



Długo zastanawiałam się, co mam począć z tym moim projektem miesiąca z hiszpańskim, bo miał on dużo plusów, ale też wiele minusów. Fajne w nim było to, że chcąc regularnie wstawiać posty i móc się czymkolwiek pochwalić, musiałam coś robić. To duża motywacja do działania i do nauki, ale czasami mnie przerastała. Niestety. Pracuję nad kilkoma projektami na raz i zdarza się tak, że dwa, trzy dni pod rząd czasami, nie mam kompletnie czasu na jakiekolwiek powtórki. Wtedy cierpiał blog, projekt i ja sama, bo głupio mi było, że nic nie robię. Potrzebuję motywacji tego typu, ale nie mogę być ograniczona i czuć się przyparta do muru. Dlatego stwiedziłam, że Maj z hiszpańskim przerobię po prostu na Językowe Podsumowanie. Dlaczego?

1) Posty będą ukazywać się co dwa tygodnie, podsumowując 14 poprzednich dni pracy – jest ograniczenie czasowe, żebym się nie rozleniwiła, ale mam też pewną dowolność i nie muszę się stresować tym, że w któryś tam poniedziałek sierpnia nie mam czasu na naukę języków;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz