21 listopada 2015

A co, gdyby połączyć urlop z nauką języka angielskiego?


Ja wiem, że mamy połowę listopada i daleko Wam od myśli o urlopie, ale jak dobrze wiecie ukończyłam studia na kierunku turystyka i rekreacja i troszeczkę inaczej postrzegam te kwestie. Dla mnie to właśnie listopad i grudzień są miesiącami, kiedy zaczyna się kolejny sezon. W końcu to wtedy pojawiają się i przygotowywane są oferty first minute na sezon letni. Dlatego pomimo, że tak naprawdę ledwo co skończył się poprzedni okres urlopowy, gdzieś tam w tym moim turystycznym umyśle, pojawiają się myśli o kolejnym, chociaż osobiście nie mam jeszcze zielonego pojęcia jak ten przyszły rok będzie wyglądał, jaką formę przybierze mój wypoczynek i czy jakakolwiek urlop mnie czeka, wiem jedno… cokolwiek by się nie działo, będzie on połączony z nauką, bo samorozwój jest dla mnie niezwykle istotny a to w trakcie urlopu, chociaż najbardziej się nie chce, jest najwięcej czasu, mamy najbardziej oczyszczony umysł i najwięcej możemy w siebie wchłonąć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz