25 stycznia 2014

Stosik nr 23

Tym razem dość skromnie. Nadrabiałam zaległości z poprzednimi tytułami, plus wiedziałam, że nie będę miała aż tyle czasu w okresie zaliczeń, stąd niewielka ilość tytułów. Kusiło mnie co prawda, żeby zaszaleć na kilku wyprzedażach, ale mam tak duże ilości nieprzeczytanych do tej pory tytułów, że po rozważeniu wszelkich za i przeciw postanowiłam się wstrzymać. Mimo wszystko uwielbiam ten stosik i już nie mogę się doczekać, aż zapoznam się z każdą z tych książek!


Od lewej: Palmy na śniegu przybyły do mnie całkowicie niespodziewanie, ale chętnie zapoznam się z tym tytułem. Co prawda nie był w planach, ale cóż zrobić, przeznaczenie zadziałało ;) Demony miłości (OPINIA) miały znaleźć się w poprzednim stosiku, ale pierwszeństwo miała babcia i to u niej książka wylądowała. Rozkosz nieujarzmiona, Pierwszy grób po prawej oraz Podwieczność to moje długo wyczekiwane nagrody konkursowe, które po siedmiu miesiącach nareszcie odnalazły nowy dom! :)


Po prawej: 5 książek od dołu to zakupy mojej mamy. Wkręciłam ją w wyprzedaże książkowe i teraz non stop znosi różne fajne książki do domu. Mama czyta głównie literaturę podróżniczą, więc chociaż na niej zaoszczędzę! :) Sekretny układ i Ryzykowny układ to efekt wymiany na LC. Zaklinacz czasu to moja długo wyczekiwana zapowiedź wydawnictwa Znak. Nareszcie jest u mnie i niebawem podzielę się wrażeniami!


Poza tym przyszła do mnie jeszcze jedna perełka, która jednak nie ma na razie postaci książkowej. Jestem jednak niezwykle podekscytowana, ponieważ premiera ma miejsce 21.02 a ja już mogę rzucić na nią okiem i zapoznać się z zakończeniem trylogii.


16 komentarzy:

  1. Magda Borkowska25 stycznia 2014 16:44

    U mnie wczoraj też stosik :D
    Zazdroszczę Patrioty, choć nie czytałam jeszcze drugiej części, ale ci :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałem z tego "Blondynkę na Czarnym Lądzie". Dla mnie świetna :) Jeśli chodzi o wyprzedaże to też przystopowałem. Postanowiłem, że do czerwca nie kupię ani jednej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia Roszczenko25 stycznia 2014 18:40

    Niestety nic nie znam.


    Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nabytków :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutkie pozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny stosik. Podkradłabym książki podróżnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tylko ,,Podwieczność" - b. dobra młodzieżówka. ,,Gaumardżos" i ,,Automaniaczka" są na mojej liście do szybkiego przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulina Kwiatkowska26 stycznia 2014 21:47

    Rozkosz nieujarzmioną mam na półce, a Demony miłości mi się bardzo podobały.
    Faktycznie skromny ten stosik ;D Przyjemnej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne tytuły...czekam spokojnie na recki...Zaklinacz Czasu...i pierwsze 3 po lewej jak najbardziej;) Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paweł Zieliński27 stycznia 2014 15:38

    Ah te stosiki :-) Ciesze się, że jest tyle osób, które czytają książki i również czekam na recenzje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Katarzyna Meres27 stycznia 2014 20:50

    Zazdroszczę tej perełki ;) Jeszcze nie czytałam tej serii, ale się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhhhh lubię patrzeć, jak "Podwieczność" się prezentuje w stosach :D Zazdroszczę "Pierwszy grób po prawej" - bardzo chciałabym przeczytać tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakby skromne stosiki tak wyglądały to fajnie by było :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Adrianna Olczak1 lutego 2014 14:23

    Kilka książek chętnie bym podkradła :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń