14 marca 2015

Smaki Indii | Tajskie Smaki – Julie Schwob


Nie jestem dobrą kucharką. Po prawdzie nie jestem kucharką w  ogóle. Nie potrafię gotować. Wiem - straszne i też jest mi wstyd, ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że może i potrafiłabym upichcić pyszne rzeczy, ale zwyczajnie za tym nie przepadam. Jak jestem zmuszona, to jestem wstanie coś tam przygotować, ale nie lubię tego i kiedy nie muszę, raczej trzymam się z dala od gotowania. Jestem jednak w takim okresie życia, kiedy to jestem bliżej, niż dalej od "wyfrunięcia z gniazda" i wypadałoby być na tyle niezależną, na ile jestem wstanie. Bardzo cenię sobie niezależność i samowystarczalność, więc w swoim dorosłym życiu nie chciałabym się wyłożyć na tym, że będę potrafiła przyrządzić trzy potrawy na krzyż i chętniej pójdę zjeść do McDonalda, którego nie lubię, czy innego fast fooda, niż stanąć przy garnkach. Dlatego też od lat obiecuję sobie, że chociaż raz na jakiś czas spróbuję coś ugotować, ale jak możecie się domyślić - bywam w tym wszystkim niezwykle niesłowna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz