8 lipca 2011

Pierwsze postanowienie

Zdecydowanie muszę zmienić sposób w jaki wygląda mój dzień. Kiedy jestem "zajęta" [siedzeniem przed komputerem] wszystko jest w porządku, niczym się nie przejmuje - jednym słowem jest fajnie, ale kiedy mija dzień i dociera do mnie, że znów zmarnowałam tyle czasu nie robiąc rzeczy, na których mi zależy jestem na siebie zła. 

Ale co z tego skoro następnego dnia jest tak samo? Wstaję rano, zjem śniadanie, siadam do komputera i nie ruszam się przez pół dnia? Nie muszę przecież od razu rezygnować z korzystania, ale zdecydowanie muszę ograniczyć. Marnuję czas na nic nieznaczące czynności, które kompletnie mnie nie rozwijają i nic mi nie dają. W dodatku przed komputerem czas tak szybko leci, że nawet nie zdążę się zorientować a pół dnia za mną i brak czasu na wszystko co chciałabym zrobić. 


Dzisiaj jest TEN dzień kiedy obiecuję sobie, że nie będę spędzać tyle czasu przy komputerze. Poświęcę go na sprawy bądź osoby  dla mnie ważne.

2 komentarze: