18 czerwca 2014

3 sposoby na walkę z komarami!


Jestem alergikiem. Mam uczulenie na komary. Nienawidzę tych małych bzyczących stworzeń, które czyhają tylko na mą słodką krew. Czają się w ciemnych kątach i kiedy tylko gaszę wszystkie światła, słyszę: bzzzzzzzz..., zapalam wszystkie światła - cisza jak makiem zasiał, gaszę - bzzzzzz, zapalam - cisza, gaszę - bzzzz... Oszaleć przecież można. Jak mam szczęście - komar ginie, jak mam pecha to przez kilka dni chodzę spuchnięta i się drapię. Na szczęście nie w tym roku! Do moich dwóch sposobów walki z komarami doszedł trzeci, najbardziej skuteczny, który sprawił, że żadne z tych krwiożerczych stworzeń nie czai się już po kątach. Magicznie wszystkie zniknęły! Przedstawiam Wam więc moje trzy sposoby na walkę z komarami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz