9 czerwca 2014

Ever After High. Księga Legend - Shannon Hale


Jak już kilkukrotnie wspominałam, zostałam ambasadorką nowej książki prosto od Bukowego Lasu - Ever After High. Księga Legend. Powstał już jeden wpis inspirowany serią i planowane są jeszcze przynajmniej dwa, ale nie dojrzały jeszcze do tego, by się pojawić. Na pewno za jakiś czas je ujrzycie, ale muszę je jeszcze dopieścić, bo sama nie do końca wiem jak ująć to, co się w mojej głowie uroiło. Dzisiaj jednak chciałabym przybliżyć Wam tę nową na naszym rynku książkę dla dziewczynek w wieku 7-12lat, która oczarowała mnie już samą okładką, na wnętrzu nie poprzestając, kończąc na treści. Książce towarzyszą również lalki, które już od sierpnia będą dostępne w sprzedaży i które oczarowały mnie tak samo jak książka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz