2 stycznia 2016

iFiszki+ angielski

Jakiś czas temu, wydawnictwo Edgard udostępniło mi część swoich kursów na Androida. Miałam za zadanie je przetestować i dać znać swoim czytelnikom jak się sprawują i na ile mi się spodobały. Przyszedł wreszcie ten magiczny czas i opowiem Wam co nieco na temat aplikacji na Androida – iFiszki +, z którą można uczyć się na razie czterech języków obcych: angielskiego, hiszpańskiego, niemieckiego oraz włoskiego. U mnie padło na język angielski i 13 dostępnych w ramach aplikacji kursów. Kursy obejmują poziomy językowe od A0 aż do C2, więc każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Cena kursów także się waha od 9,99 do 14,99zł. Doszłam do wniosku, że nie będę uczyła się wszystkiego na raz, bo nie nauczę się niczego i wyjdzie z tego jeden wielki bałagan i ani ja nic z tego nie wyniosę, ani Wy się niczego nie dowiecie na temat aplikacji, dlatego też na pierwszy rzut skusiłam się na Angielski dla średniozaawansowanych 1 – Życie codzienne (B1-B2). Tak na rozgrzewkę, co by zbyt trudno nie było, ale też żeby się  nie cofać do początków nauki, no i móc być obiektywną w kwestii kursu.


BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY, WIĘC W CELU PRZECZYTANIA POZOSTAŁEJ CZĘŚCI POSTA, KLIKNIJ PROSZĘ W TEN LINK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz