17 stycznia 2016

Bohater wieków - Brandon Sanderson | Szamański Blues - Aneta Jadowska

Znów udało mi się wrócić do świata wykreowanego przez Brandona Sandersona i po raz kolejny mnie zachwycił. Świat, który stworzył jest tak kompletny i tak ciekawy, że nie potrafię oderwać się od lektury. I chociaż znalazł się jeden odważny, który zdradził mi zakończenie książki, chociaż przez totalny przypadek, to książkę nadal czytało się znakomicie i autor tak bardzo namieszał, że chociaż wiedziałam mniej więcej co się wydarzy, nadal czułam ogromne zaskoczenie po skończeniu lektury.

Nie dzieje się dobrze w Luthadel. Vin rozpoczęła coś, na co nie ma wpływu i na dobrą sprawę nigdy nie miała. Przy jej boku nadal stoi Elend, który pomaga jej walczyć z ciemnością. Oboje próbują uratować tak wielu ludzi, jak tylko się da, oboje starają się zapobiec najgorszemu. Bo koniec świata to nie jest zwykła mrzonka. To realne zagrożenie, którego wielu nie rozumie. Ale Vin walczy i pozostali bohaterowie, tak bardzo uwielbiani w poprzednich tomach także.


BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY, WIĘC W CELU PRZECZYTANIA POZOSTAŁEJ CZĘŚCI POSTA, KLIKNIJ PROSZĘ W TEN LINK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz