Jest coraz więcej akcji, w których udział biorą blogerzy. Niesamowicie mnie to cieszy, bo widać, że media coraz bardziej przekonują się do tej grupy opiniotwórców i coraz bardziej się z nimi/nami liczą. Mam nadzieję, że z biegiem czasu coraz więcej blogerów będzie pokazywało swoją twarz w mediach, przy czym nie tylko po to, by zarobić kolejne złotówki w kampaniach promocyjnych, ale też by zdziałać coś dobrego i pokazać innym, że warto walczyć o słuszną sprawę. Tym razem chodzi o akcję Policzmy się z rakiem, do której przystąpiła sieć reklamowa BLOGmedia i blogerzy tacy jak Tomek Tomczyk, Jessica Mercedes Kirschner czy Natalia Hatalska.
10 maja 2014
Policzmy się z rakiem
Jest coraz więcej akcji, w których udział biorą blogerzy. Niesamowicie mnie to cieszy, bo widać, że media coraz bardziej przekonują się do tej grupy opiniotwórców i coraz bardziej się z nimi/nami liczą. Mam nadzieję, że z biegiem czasu coraz więcej blogerów będzie pokazywało swoją twarz w mediach, przy czym nie tylko po to, by zarobić kolejne złotówki w kampaniach promocyjnych, ale też by zdziałać coś dobrego i pokazać innym, że warto walczyć o słuszną sprawę. Tym razem chodzi o akcję Policzmy się z rakiem, do której przystąpiła sieć reklamowa BLOGmedia i blogerzy tacy jak Tomek Tomczyk, Jessica Mercedes Kirschner czy Natalia Hatalska.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz