13 stycznia 2015

Jak nauczyć się języka obcego?

Kochani moi, przyszedł ten czas, że będę się chwalić. Jestem z siebie niesamowicie dumna i mam nadzieję, że i Wy z mojego sukcesu (bo jest to dla mnie sukces) będziecie się cieszyć a i przy okazji skorzystacie. Już Wam mówię o czym prawię.

Sprawa wygląda tak, że zostałam współautorką poradnika o wdzięcznym tytule „Jak nauczyć się języka obcego?”. Wystąpiłam w nim w roli jednego z 45 ekspertów i przekazałam swoje myśli i spostrzeżenia odnośnie nauki języków obcych, ale poczytać  możecie także troszeczkę o moich językowych marzeniach. Poza mną wypowiedziały się także inne osoby. Z niektórymi utrzymuję kontakt, niektórych podczytuję a niektórych bez bicia przyznaję się, że nie znam, ale w najbliższym czasie mam zamiar bliżej przyjrzeć się ich działalności i czegoś nauczyć się także od nich!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz