8 stycznia 2015

Pytania do zadania samej sobie przed końcem roku #2


6. Czy pomogłam choć jednej fundacji/akcji charytatywnej?

Tutaj odpowiedź jest jak najbardziej twierdząca. Co roku pomagam WOŚP. Kilka lat z rzędu byłam wolontariuszem, od jakiegoś czasu tylko finansowo. Kwoty są przeróżne. Jednego roku przekazałam przez cały rok odkładane drobne + pieniążki przekazane na ten cel przez znajomego z Anglii, który dowiedział się o całej akcji, kiedy przyjechał do Polski i mu o niej opowiadałam a wracał do domu zanim odbyła się zbiórka, w zeszłym roku były to pieniążki, które co jakiś czas wrzucałam do przygotowanej na ten cel skarbonki i tak też będzie w tym roku. Poza tym akcja Ice Bucket Challenge, do której również wyżej wspomniany znajomy mnie nominował i chociaż nie oblałam się wodą, pieniążki na Dignitas Dolentium przelałam ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz