2 stycznia 2015

Pytania do zadania samej sobie przed końcem roku #1


Tak, wiem że mamy już drugi dzień stycznia, drugi dzień nowego roku, a tytuł posta wskazuje na co wskazuje, ale postanowiłam odpuścić sobie robienie podsumowań i przemyśleń na temat minionego roku jeszcze wtedy, gdy on trwał a spojrzeć na wszystko z "nowej" perspektywy, gdy rok ten jest już za mną i mogę spojrzeć na niego jak na coś co było, minęło, co przeżyłam i zobaczyłam, ale stojąc na nowej ścieżce, do większego szczęścia i spełnienia. Jeżeli śledzicie blogosferę i czytacie blogi, to dobrze wiecie, że mój post nawiązuje do posta Andrzeja Tucholskiego i kolejny także będzie do niego nawiązywać, z racji tego, że uczciwie, sama przed sobą chciałam odpowiedzieć na kilka, z przedstawionych przez Andrzeja 21 pytań i mieć je tutaj, na blogu, by za rok spojrzeć na nie i uświadomić sobie, że rok 2015 był przecudowny i wreszcie taki, jaki być powinien ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz