17 grudnia 2014

Nie ma Boga oprócz Allaha - Reza Aslan


Kulturą i religią Islamu jestem zafascynowana od czasu, kiedy w 2008r. po raz pierwszy miałam możliwość wybrać się do Tunezji. Co prawda była to jedna z najlżejszych jego odmian, ale sam fakt obcowania z tak odmienną kulturą niesamowicie mnie fascynował i fascynuje do dzisiaj. Moja praca maturalna z języka polskiego poruszała temat trudnej sytuacji kobiet w świecie Islamu, wiele artykułów i książek na ten temat przeczytałam i na pewien czas miałam dość z racji przytłoczenia tematem i wszystkimi tymi przerażającymi i niewiarygodnymi dla naszego świata historiami. Sytuację odmieniło troszeczkę wydawnictwo Burda Książki, które podesłało mi książkę Rezy Aslana Nie ma Boga oprócz Allaha, która odbudowała moje zafascynowanie tą kulturą i która przypomniała mi o tym, jak bardzo tęskniłam za tymi tematami.

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY, WIĘC W CELU PRZECZYTANIA POZOSTAŁEJ CZĘŚCI POSTA, KLIKNIJ PROSZĘ W TEN LINK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz