12 grudnia 2014

Gramatyka dla początkujących. Fiszki angielski.

Wielokrotnie pytaliście mnie w komentarzach, mailach, wiadomościach na facebooku, w jaki sposób uczyć się gramatyki i czy jest możliwość nauki poprzez fiszki. Rozkminiałam już kiedyś, w jaki sposób uczyć się gamatyki języka poprzez mapy myśli i chociaż jest to bardzo czasochłonne i w moim wypadku się nie sprawdza, istnieje jednak taka możliwość. Teraz przyszedł czas na fiszki. Kiedy dostałam maila z propozycją przetestowania fiszek do gramatyki języka angielskiego, zgodziłam się bez chwili wahania. W chwili obecnej są one dostępne niestety tylko i wyłącznie dla poziomu A1-A2, który osiągnęłam już dawno temu, ale stwierdziłam, że w sumie mogę przypomnieć sobie pewne rzeczy, które gdzieś mogły mi umknąć i sprawdzić, czy będą one zrozumiałe dla osób, które z gramatyką na tym poziomie się zmagają.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz