11 października 2014

Blogowe WOW Vol. 2


4.10. Park Hotel. Bydgoszcz. Spotkanie blogerów. Blogowe WOW. Tak, to samo, na które wybrałam się w maju, na którym spotkałam tak wiele cudownych osób, na które w ogóle odważyłam się pójść i pokazać kto tworzy YoSoyMorenę i nie którym tak dobrze się bawiłam. Nie było mowy, żeby odpuścić sobie drugą edycję, na którą tak długo czekałam. Czekałam, czekałam i minął już tydzień od zakończenia... jejku, jak ten czas szybko leci. No, ale nic. Dla Was mam na dzisiaj relację zdjęciową ze spotkania ;)

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym na spotkanie nie zaspała. Miałam wstać o godzinie ósmej, ale jak to ja, do nocy buszująca po sieci i zajmująca się milionem spraw, obudziłam się 50 minut później, mając zaledwie ich pięć do odjazdu autobusu. No nic, wstałam, wyszykowałam się i okazało się, że wcale nie zrobiłam wejścia smoka, bo i tak dotarłam pierwsza i dziewczyny organizujące spotkanie - Paulina i Martyna - zaatakowały mnie od razu paczuszką od sponsorów, w której do samego zakończenia spotkania nie miałam zielonego pojęcia, co się znajduje, poza tym, co wpadło mi w oko jak zerknęłam do torby ;)

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY, WIĘC W CELU PRZECZYTANIA POZOSTAŁEJ CZĘŚCI POSTA I OBEJRZENIA RELACJI FOTOGRAFICZNEJ, KLIKNIJ PROSZĘ W TEN LINK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz