19 października 2014

Jak uczyć się języków?


Budzę się rano, otwieram oczy, zaglądam na facebooka a tam wiadomość, w której jest link i wiadomość: „obejrzyj”. Otwieram link i z ekranu spogląda na mnie Mateusz Grzesiak. Facet, o którym usłyszałam już jakiś czas temu, facet, na którego nie zwróciłabym większej uwagi, gdybym na jego stronie nie natknęła się na pewną informację: „8 języków opanowanych w stopniu biegłym lub komunikatywnym”, czyli coś, co sama chciałabym kiedyś osiągnąć i czym chciałabym się poszczycić. Ja nie dążę do biegłości, ale do poziomu komunikatywnego jak najbardziej, więc podziwiam każdego, kto robi cokolwiek, by języków się uczyć. Sama dobrze wiem ile pracy trzeba w to włożyć i ile czasu poświęcić i jak bardzo się motywować, żeby osiągnąć jakiekolwiek postępy. U mnie do 8 języków jest jeszcze daleko i pewnie nigdy tej liczy nie osiągnę, ale myślę, że te cztery, czy pięć jest jak najbardziej możliwe do nauczenia i postanowiłam zaufać wiadomości i video obejrzeć – nie żałuję i jeszcze raz za link dziękuję :*


BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY, WIĘC W CELU PRZECZYTANIA POZOSTAŁEJ CZĘŚCI POSTA I OBEJRZENIA RELACJI FOTOGRAFICZNEJ, KLIKNIJ PROSZĘ W TEN LINK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz