10 października 2014

English Matters nr 48 + English Matters Fashion


Wydawnictwo Colorful Media rozpieszcza nas ostatnio pod względem nowych numerów magazynu English Matters. W okresie wakacyjnym pojawił się numer specjalny dotyczący English Spoken Today, o którym już pisałam, ale pojawił się także numer dotyczący mody, o którym napiszę kilka słów dzisiaj. Poza tym wrześniowo-październikowy numer, który ukazuje się regularnie co dwa miesiące, w którym po raz kolejny znajdziemy masę interesujących artykułów.

Regularne wydanie magazynu zachwyciło mnie od razu, gdy tylko na okładce zobaczyłam, że porusza tematykę Zumby. Pisałam Wam jakiś czas temu, że wielbię zumbę coraz bardziej, więc fajnie było poczytać troszkę o jej początkach, twórcy i zaletach. Nie samą zumbą i sportem jednak człowiek żyje, więc warto zapoznać się również z innymi artykułami, spośród których najbardziej zafascynowały mnie te o: oczywiście podróżach, bo jakżeby inaczej. 


BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY, WIĘC W CELU PRZECZYTANIA POZOSTAŁEJ CZĘŚCI POSTA I OBEJRZENIA RELACJI FOTOGRAFICZNEJ, KLIKNIJ PROSZĘ W TEN LINK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz