24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!


Chciałam Wam złożyć życzenia z okazji świąt, które już nadeszły. Też nie wierzycie, że to już rok minął od poprzednich? Strasznie szybko leci ten czas.


W każdym razie życzę Wam przede wszystkim dużo zdrówka i szczęścia a poza tym spełnienia wszelkich marzeń. Tych dużych i tych małych. Od dostania się na studia, przez sukcesy w pracy, prowadzenie zdrowego trybu życia, podróży aż po nauczenie się ulubionego języka. Co tylko zapragniecie niech Wam się uda (i mi przy okazji też!) :)

Co również ważne, dla nas, moli książkowych. Życzę Wam wielu wspaniałych przeczytanych książek, fajnych, owocnych współprac i wielu czytelników bloga! Pamiętajcie jednak, że to pasja jest najważniejsza a nie ilość współprac w odpowiedniej zakładce czy obserwatorów na blogu.

Mam nadzieję, że te święta będą naprawdę magicznym czasem, który poświęcicie swoim rodzinom! <3

6 komentarzy:

  1. Czas rzeczywiście mija nieubłaganie - ciężko uwierzyć, że już kolejny rok jest właściwie za nami... Ode mnie również najlepsze życzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję - ja również życzę Ci z okazji świąt wiele radości , ciepła i uśmiechu :)
    Pozdrawiam serdeczni

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt i wiele prezentów w postaci książek pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialych, magicznych, pelnych radosci Swiat zycze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najszczersze życzenia pogodnych, wesołych świąt w ciepłej, rodzinnej atmosferze!

    OdpowiedzUsuń