3 czerwca 2013

JĘZYKI/ PODSUMOWANIE: Podsumowanie językowe 13maj - 2 czerwiec


 

Tym razem wypadło na trzytygodniowe podsumowanie, ponieważ nie było mnie w zeszłym tygodniu, więc nie miałam jak napisać tego postu ;) Tym razem wypadłam troszkę gorzej - zdaję sobie z tego sprawę. Teraz najbliższy miesiąc też raczej szałowy nie będzie, ponieważ nadszedł czas zaliczeń na uczelni i na tym właśnie muszę się skupić, ale języki oczywiście nie pójdą tak całkowicie w odstawkę ;)




1. Angielski: Film "So undercover", 2 rozdziały "Cold Little Hand", 2 odcinki "Pretty Little Liars", 1 odcinek "The Vampire Diaries", słówka z akcji "Piątki z angielskim" + przeczytałam instrukcję obsługi xD


Niestety tym razem zaniedbałam troszkę hiszpański, ale otoczyłam się przez 4 dni angielskim i niemieckim, w związku z czym mogę sobie wybaczyć to niedopatrzenie w hiszpańskim. Od poniedziałku do czwartku praktycznie żyłam angielskim i niemieckim, ale o tym jeszcze będę miała okazję Wam napisać i nawet zdać relację zdjęciową ;)


W najbliższym czasie możecie liczyć moją opinię na temat "Cold Little Hand", post z serii Piątki z Angielskim a także relację (także zdjęciową) z ostatniego wyjazdu. Myślę, że napiszę również co nieco o moich postanowieniach językowych, bo sporo się ostatnio działo i poprzestawiało w moim życiu ;)


6 komentarzy:

  1. Uuu, to ja czekam niecierpliwie na relację z wycieczki! I postanowienia, które może mnie zmotywują i również się jakichś podejmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na relację :)
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja czekam na relację!
    U mnie niestety dużo gorzej z językami :( na Supermemo pełno powtórek, które w żółwim tempie nadrabiam. Zaczęłam czytać też książkę po angielsku, ale... powiedzmy, że nie idzie mi to najlepiej ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na relację z wycieczki :) Ja ostatnio najbardziej skupiłem się na angielskim, jednak chcę się także zabrać za niemiecki, bo wydaje mi się, że go ostatnio troszkę zaniedbałem ;[

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, to ja czekam na relację zdjęciową!:) U ciebie podobnie jak u mnie- byle do końca sesji :D Ech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Twoje "piatki z angielskim" :)

    OdpowiedzUsuń