14 czerwca 2013

Google+

Jak zapewne wiecie, od jakiegoś czasu wszystkie blogi się gdzieś przenoszą. Podobno opcja obserwatorów ma być usunięta, więc ja również na wszelki wypadek, połączyłam mojego bloga z witryną Google+. Będę wdzięczna, jeżeli dodacie mój blog do swoich obserwatorów. 

Nie jest to oczywiście konieczne, aczkolwiek jeżeli nadal chcecie pozostać na bieżąco i w jakiś sposób mieć dostęp do aktualizacji zapraszam serdecznie do dołączenia. Ja jeszcze nie zaczęłam dodawać Waszych blogów do swoich kręgów, ale w wolnej chwili mam zamiar się tym zająć, żeby również mieć wgląd w przyszłe aktualizacje.


P.S. Jutro moja opinia na temat książki Patrici Briggs "Wilczy trop" - serdecznie zapraszam!


3 komentarze:

  1. Dodałam :D ja osobiście polecam bloglovin. Portal na którym możemy obserwować blogi prawie tak jak na blogspocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już :) Dodałam :) Będę śledzić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znika sam gadżet, ale nie funkcja obserwowania, cały czas można to robić, ale ręcznie, poprzez ustawienia :)

    OdpowiedzUsuń