6 września 2014

Ice Bucket Challenge


Zostałam nominowana, przez mojego przyjaciela z Anglii, do tej niezwykle popularnej ostatnio zabawy, w której ludzie oblewają się wodą z lodem. Ashley – dziękuję Ci bardzo, że o mnie pomyślałeś ;) Ja niestety w zabawie udziału nie wezmę z racji tego, że w poniedziałek wyjeżdżam a nie mam zamiaru zachorować na zapalenie płuc a druga kwestia jest taka, że nie bardzo mam do tego warunki. Myślę jednak, że nie to jest w tej akcji najważniejsze, ważniejszy jest cel. Ja co prawda wodą się nie obleję, ale pieniążki do fundacji Dignitas Dolentium przesłałam. Chciałabym więcej, ale myślę, że każdy, nawet najdrobniejszy gest się w takich sytuacjach liczy i wiem, że moje pieniążki zostaną dobrze wykorzystane.

JEŻELI NIE ZOSTAŁEŚ AUTOMATYCZNIE PRZENIESIONY NA NOWEGO BLOGA, KLIKNIJ PROSZĘ W TEN LINK A ZOSTANIESZ PRZENIESIONY NA NOWĄ ODSŁONĘ YOSOYMORENA! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz