26 lipca 2013

LITERATURA: Tajemnice Gwen Frost [Zapowiedź]


A to jeszcze tak na koniec dnia mam dla Was zapowiedź od Wydawnictwa Dreams! Już 30 lipca w księgarniach pojawi się trzeci tom serii Akademia Mitu.

W Akademii Mitu wszyscy znają Gwen Frost jako Cygankę, która dzięki psychometrii jest w wstanie znaleźć zgubę i która chodzi z Loganem Quinnem, najbardziej atrakcyjnym chłopakiem w szkole. Gorąco pragną ją zabić żniwiarze chaosu. Zamordowali jej mamę i uwzięli się także na nią. Okazuje się, że pożądają sztyletu z Helheimu, który ukryła matka Gwen tuż przed śmiercią. Artefakt obdarzony jest wielką mocą i żniwiarzom wydaje się, że dziewczyna wie gdzie go szukać – tymczasem to nieprawda. Magia Cyganki jest zbyt słaba, aby to ustalić. Jedno jest pewne: żniwiarze jej nie darują. Czeka ją walka na śmierć i życie.



Ilość stron: 328
Oprawa: miękka + skrzydełka
Autor: Jennifer Estep
Tłumaczenie: Anna Rojkowska
ISBN: 978-83-63579-30-2
Format: 140 x 205
Data wydania: 30 Lipiec 2013


A już jutro pojawi się post na specjalną okazję a właściwie okazje są nawet dwie, więc mam nadzieję, że będziecie wtedy ze mną! :)

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać tej części :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część nadal przede mną xD

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to już? Muszę przeczytać, bo poprzednie części były świetne! :))

    Wszystkiego najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planie tę serię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała poznać tę serię. Szalenie mnie ona intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak!Tak!Tak!
    Uwielbiam tę serię < 3

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nawet nie czytałam pierwszego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie, ja też jeszcze nie przeczytałem pierwszego tomu, ale nie wiem, czy mam ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń