8 lipca 2013

LITERATURA: Zapowiedź Morza Szept [Wyd. Dreams]


 
Ilość stron: 336
Oprawa: miękka + skrzydełka
Autor: Patricia Schröder
Tłumaczenie: Anna Maria Adamczyk
ISBN: 978-83-63579-28-9
Format: 148 x 215
Data wydania: Lipiec 2013


- Kiedy cię widzę, chcę być przy tobie – zaczął powoli. – A kiedy jestem przy tobie, chcę cię dotykać.
Słuchałam jego słów i zatapiałam się w jego spojrzeniu. Gdyby zechciał, z miejsca mógłby mnie zamordować. Z pewnością bym się nie broniła
- A kiedy cię dotykam, Elodie…
Jego głos wnikał w moje uszy, w moją pierś i brzuch. Wypełniał mnie od czubków palców aż po głowę, czułam, jakby mnie ktoś głaskał od środka.

Jako morska istota pewnego dnia przed Elodie pojawia się Gordian. Tajemniczy. Magiczny. Oszałamiający. Odtąd nie może przestać o nim myśleć, o jego turkusowo-zielonym spojrzeniu, jego dłoniach, które dotykają jej z zaciekawieniem. I zaczyna się domyślać, jakie tajemnice rzeczywiście kryje w sobie ocean i jak bardzo jej osobiste przeznaczenie jest związane z mrocznymi legendami Wysp Normandzkich.

Upojna saga miłosna z zapierającym dech w piersi krajobrazem wybrzeża wyspy Guernsey w tle – wstęp do porywającej morskiej trylogii.




Macie zamiar przeczytać? Ciekawią Was takie historie, czy raczej niekoniecznie? "Must have", czy dopiero recenzje pozwolą Wam zadecydować o kupnie książki? Jeżeli chodzi o mnie to nie jestem tak w 100% przekonana, boję się, że będzie to historia jakich wiele, ale z drugiej strony wydawnictwo Dreams potrafi zaskakiwać i w swojej ofercie ma bardzo wiele perełek. Myślę, że spróbuję się przekonać czy to jedna z nich ;)
 

2 komentarze:

  1. Chyba mam podobne obawy, co ty! "Upojna saga miłosna z zapierającym dech w piersi krajobrazem wybrzeża wyspy Guernsey w tle – wstęp do porywającej morskiej trylogii." - to dobre! Poczekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł Zieliński11 lipca 2013 15:37

    Zapowiada się ciekawie chociaż nie gustuję w tego typu książkach :-)


    P.S udało się skomentować w nowym systemie (sukces:D )

    OdpowiedzUsuń