17 lipca 2012

Konkurs

Zapraszam Was na konkurs, a właściwie losowanie, organizowane na moim drugim blogu ;) Do zgarnięcia 3 tytuły z serii "... Nie gryzie" Wydawnictwa Edgard (niedługo tutaj recenzja tytułów do hiszpańskiego i portugalskiego) oraz 3 tytuły z serii "Starter" Wydawnictwa Cztery Głowy. Jeżeli jesteście fanami języków obcych, zaczynacie uczyć się jakiegoś, bądź chcecie zacząć, ale nie wiecie od czego, zapraszam do siebie! Możliwość zgarnięcia tytułów, które umożliwią Wam start w dowolnie wybranym języku. Zapraszam!

Po szczegóły kliknijcie w banerek ;)

A tak w formie refleksji i z czystej ciekawości. Uczycie się języków obcych? Jakich? W jaki sposób? Jak długo? Ile czasu im poświęcacie? Robicie to z przyjemnością, czy raczej z przymusu? Zapraszam do dyskusji! :)

6 komentarzy:

  1. Od 9 lat uczę się angielskiego i od 4 niemieckiego. Czy robię to z ochotą? zazwyczaj tak. Staram się sama dokształcać poprzez np. oglądanie filmów w oryginale czy czytanie książek w danym języku. Jeśli chodzi o angielski to również aktualnie uczestniczę w kursie organizowanym przez moją szkołę gdzie zajęcia z nami ma student zamieszkujący na stałe USA (naprawdę świetna sprawa, można zobaczyć na jakim poziomie naprawdę jest nasz angielski). Natomiast od dawna mam w planach nauczyć się j. hiszpańskiego. Jest to poniekąd moje marzenie i mam cichą nadzieję, że za niedługo się ziści ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uczę się dobrych kilka lat angielskiego, a niemiecki zacząłem w gmnazjum. Wiem, że w tej sytuacji patriotyzmem nie grzeszę, ale niekiedy chciałbym być rodowitym Anglikiem, bo teraz bym siedział na francuskim, a nie angielskim i niemieckim. :) A czy z chęcią? Nie wiem, ale w wakacje miałem oglądać filmy w oryginale i do tej pory nic nie wyszło, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od 7 lat uczę się angielskiego i niemieckiego w szkole. Od samego początku najbardziej jako przedmiot szkolny lubiłam języki. Sama chciałabym się nauczyć hiszpańskiego. jest to język, który już od jakiegoś czasu mi się podoba. Mam nadzieję,że znajdę w księgarni jakiś dobry podręcznik do nauki hiszpańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na start samouczki Wiedzy Powszechnej - niektóre z nich wznawiane są od lat, bardziej nadają się do samodzielnej nauki aniżeli "audiokursy" z E., które jak dla mnie przypominają rozbudowane rozmówki. :)

      Usuń
  4. Niemiecki miałem kiedyś w szkole. Przez całe gimnazjum. Teraz w liceum mam hiszpański. Cały czas angielski od podstawówki no i od pół roku rosyjski. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uczę się niemieckiego i angielskiego w szkole od 4lat (choć przez rok angielski maiłam też dodatkowo). Obecnie zakupiłam książkę do hiszpańskiego i zamierzam się go nauczyć ;]

    OdpowiedzUsuń