25 lipca 2012

Nowe nabytki


Niedługo na blogu pojawi się nowy stosik, ale na razie przedstawię Wam moje nowe nabytki wśród których znajdzie się jedna książka. W każdym razie, naoglądałam się u Was tych przepięknych przypinek z Empiku i sama postanowiłam sobie takie sprawić. Są naprawdę prześliczne ;) W mojej kolekcji znalazło się ich 9! :)


Macie już swoje czy może w ogóle Wam się nie podobają?

Koleją rzeczą jaką chciałam się "pochwalić" to wygrana w konkursie na Notatnik kulturalny. Zadaniem było złapanie na liczniku 88888. Weszłam na bloga i akurat pojawiła się taka cyfra, więc przesłałam ją na podanego maila. Nagrodą była dowolnie wybrana przeze mnie książka z podanej mi listy. Wybrałam książkę Beaty Pawlikowskiej "Blondynka w Tanzanii". Oczekiwałam z niecierpliwością przesyłki, ale nie spodziewałam się do niej dodatku. Sami zobaczcie jaką niespodziankę dostałam:


Bardzo dziękuję za książkę i wszystkie dodatki! Naprawdę się tego nie spodziewałam, więc miałam sporo zabawy otwierając kopertę!

To już wszystko na dzisiaj, wkrótce pojawią się recenzje książek a także stosik, więc wypatrujcie nowych postów ;) 

25 komentarzy:

  1. Te przypinki z empiku są cudowne. Następnym razem jak będę w najbliższym empiku na pewno je sobie kupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam przypinek, ale strasznie mi się podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. miło, że się podobało, miałem też dorzucić przypinki z Empiku, ale gdzieś mi się schowały, stąd w zamian do paczki powędrował znaczek z misiem i lubimy czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Naprawdę się nie spodziewałam dodatków, więc sprawiły mi wiele radości. To moja pierwsza tego typu paczka, więc tym bardziej cieszyłam się jak dziecko ;)

      Usuń
  4. Też mam takie przypinki :) Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś chyba jest jakiś dzień niespodzianek :) Już na którymś blogu z kolei, takie cudne prezenciki widzę :) Milutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłą niespodziankę miałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam kilka tych przypinek, świetne są :) A książka Pawlikowskiej pewnie świetna będzie <3 Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Oh my book" jest świetna! I inne też. Fajne zdobycze. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hannibal Lektur to mój typ:D A ta biała herbatka z Irvinga to jedna z moich ulubionych<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam jedną przypinkę - Bibliofil. Ale wszystkie są cudowne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój blog na razie ma około 3 tysięcy wejść (może troszkę mniej niż 4 tysiące), więc, jak na razie, na nagrodę nie mam, co liczyć. Miłego czytania i przypinania!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaką nagrodę? Że co? Nie za bardzo rozumiem do czego nawiązuje Twój komentarz ;)

      Usuń
  12. Ja też je mam, prawie wszystkie i je uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześwietne te przypinki, ile kosztują? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna kosztuje 1zł, a trzy 2zł - dlatego wzięłam od razu 9 :P
      A ogólnie wzorów jest 12 ;)

      Usuń
  14. Nie mam żadnych przypinek, ale naprawdę są świetne :) Tak samo jak książka Beaty Pawlikowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypinki mam oczywiście wszystkie;D Póki co jednak wciąż zastanawiam się co, oprócz t-shirtów, nimi ubarwić xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypinek nie mam, ale świetnie wyglądają. ;)

    Gratuluję wygranej w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypinki są genialne:) sama chętnie bym takie kupiła jednak empik daleko także może kiedyś przy okazji:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam przypinki.
    Są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już mam 3 przypinki Haniball Lectur, czytanie mam we krwi i Oh my book :)Mam plan wrócić po więcej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te przypinki. Muszę również klika zakupić dla sibie jak będę w Empiku.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie nie ma Empiku, a też bym chciała takie przypinki ;(

    Gratuluje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń