3 lipca 2012

LITERATURA: Zapowiedzi wydawnicze pierwszej połowy lipca!


PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW. KSIĘGA 6:PIEŚŃ KSIĘŻYCA - 10.07


Dwa wampiry.

Dwaj nienawidzący się bracia.
I piękna dziewczyna, której obaj pragną...

Elena: po ucieczce z Mrocznego Wymiaru myśli już tylko o wyjeździe - do college’u, gdzie poznali się jej rodzice. Czuje, że to będzie najlepszy rok, dla niej i dla Stefano.

Damon: przeżył i stał się inny, bardziej łagodny, bardziej… ludzki? Czy pożegnał na zawsze mrok, który spowijał jego duszę?

Stefano: wierzy, że znów ma brata. Lecz czy powinien mu ufać?

Zostawili za sobą Fell′s Church, lecz nie swoją przeszłość. Bo nie mogą uciec przed przeznaczeniem. A Elena nie może dłużej zaprzeczać, że kocha obu braci – ponad życie…

DOTYK JULII -11.07

„Nie możesz mnie dotknąć – szepczę.

Kłamię – oto, czego mu nie mówię.
Możesz mnie dotknąć – oto, czego nigdy nie powiem.
Proszę, dotknij mnie – oto, co chcę powiedzieć”.
Nikt nie wie, dlaczego dotyk Julii zabija.
Bezwzględni przywódcy Komitetu Odnowy chcą wykorzystać moc dziewczyny, aby zawładnąć światem. Julia jednak po raz pierwszy w życiu się buntuje. Zaczyna walczyć, bo u jej boku staje ktoś, kogo kocha.

Zostałam przeklęta
Mam niezwykły dar

Jestem potworem
Mam nadludzką moc

Mój dotyk zabija
Mój dotyk to moja siła

Jestem narzędziem zniszczenia
Będę walczyć o miłość 


PRAWDZIWE MORDERSTWA - 10.07


Poznajcie Aurorę Teagarden - kolejną z bohaterek wykreowanych przez bestsellerową pisarkę,
Charlaine Harris. Niezwykłą bibliotekarkę, której inteligencja, intuicja i przenikliwość pozwalają rozwikłać najbardziej niezwykłe tajemnice oraz pełne mroku zagadki. 
Lawrenceton w stanie Georgia, przedmieścia nieustannie rozwijającej się Atlanty, to de facto nadal małe miasteczko. Bibliotekarka Aurora ?Roe? Teagarden wychowała się tutaj i wie więcej, niż trzeba, o mieszkańcach miasta, także o tych, którzy podobnie jak ona interesują się ciemniejszą stroną ludzkiej natury. 
Wraz z tymi ludźmi Aurora należy do klubu nazywanego Prawdziwe Morderstwa, którego członkowie spotykają się raz w miesiącu, by analizować słynne sprawy kryminalne. To nieszkodliwe hobby przyjmuje całkiem inny obraz, gdy pewnego wieczoru Roe znajduje ciało członkini klubu, zamordowanej w sposób, przypominający zbrodnię, którą tego dnia klub miał omawiać. Po kolejnych przypadkach ?kopiowanych? zabójstw, Roe będzie musiała się dowiedzieć, kto ukrywa się za tą przerażającą zabawą, w której wszyscy członkowie Prawdziwych Morderstw, z nią włącznie, są głównymi podejrzanymi? i potencjalnymi ofiarami.

RED HOT CHILLI PEPPERS. KALIFORNIZACJA - 13.07


"Kalifornizacja" to kompletna biografia zespołu Red Hot Chili Peppers. Obejmuje 30 lat burzliwej kariery zespołu - od "skarpetkowych" początków po najnowszy album I'm With You. Fakty, ciekawostki, analiza zawartości płyt... 
Książka powstała w rezultacie bezpośrednich rozmów z muzykami, obserwowania ich koncertów i przekopania ton archiwów.




Widzicie może jakąś pozycję, która by Was zainteresowała? A może macie w planach coś jeszcze innego? 


11 komentarzy:

  1. Dotyk Julii i Prawdziwe morderstwa bardzo chętnie przeczytam :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętniki Wampirów.. czytałam je kilka lat temu i niezbyt mi się podobały, a teraz już się pogubiłam w tym ile tego jest :D

    Z chęcią przeczytam stąd Dotyk Julii i jak nadarzy się taka okazja Prawdziwe morderstwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Pamiętników Wampirów już mnie nie ciągnie, a Dotyk Julii mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie, oprócz tej od Red Hotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, co tam Harris znowu zmajstrowała, czy będzie kolejna głupia główna bohaterka, jak Sookie Stackhouse ;) Dlatego, z ciekawości, z chęcią zajrzę. No i Dotyk Julii też mnie od jakiegoś czasu kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Dotyk Julii'- po prostu muszę to mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę koniecznie przeczytać "Dotyk Julii" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu kolejna część Pamiętników? Litości, ja jeszcze poprzedniej nie umęczyłam... Mam ogromną ochotę na "Dotyk Julii" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie zapowiada się "Dotyk Julii" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość to nie moja działka, ale może się skuszę. Wiem, że siostra na pewno z radością obczai Pamiętniki

    OdpowiedzUsuń