27 lipca 2012

Sto lat, sto lat....


No i nastał ten czas. Zarówno ja jak i blog mamy urodziny! Co prawda blog miał je 7 lipca, ale ja mam dzisiaj! Więc wszystkiego najlepszego dla nas obojga! :D Moje to już 19.! Jejku, pamiętam jak w zeszłym roku od stycznia czekałam na osiemnastkę a tutaj już dziewiętnastka! Jak ten czas szybko leci! W każdym razie, o mnie dzisiaj niewiele będzie, ale o blogu sporo - no i rozwiązanie konkursu oczywiście ;)

Tak więc mój blog skończył roczek - szczerze mówiąc przy zakładaniu go, nie sądziłam, że tak długo tutaj wytrwam. A jednak! Naprawdę się tutaj zadomowiłam i nie mam zamiaru odchodzić, przez długi, długi czas. Mam nadzieję, że Wy zostaniecie ze mną i nadal będziecie mnie wspierać w moich różnych planach i marzeniach. Gdyby nie Wasze komentarze, które często podtrzymują mnie na duchu i gdyby nie te wszystkie miłe maile, które od Was dostaję, nie wiem czy udałoby mi się tak wiele rzeczy i czy nadal miałabym tak dużą motywację, żeby się rozwijać! Naprawdę Wam za to wszystko dziękuję. 
Chciałam również podziękować portalom, z którymi współpracuję. Wiem, że nie zawsze interesują Was recenzje produktów i często uważacie, że piszę je jako podziękowanie za otrzymany produkt, ale dzięki takim współpracom, mogę również zawalczyć dla Was o kilka egzemplarzy, co udało mi się tym razem i 6 z nich powędruje do Was. Liczę, że z biegiem czasu, będzie tych konkursów u mnie jeszcze więcej i będę mogła nagrodami obradować jeszcze większą grupę! 

Teraz czas na trochę statystyk:
Dotychczas (7 lipca) blog był odwiedzony ok. 27.000 razy ;)
Najwięcej osób pojawiło się tutaj w kwietniu tego roku - 3854
Trzy najczęściej wpisywane frazy w google po których ktoś się tutaj pojawił to: walka z lenistwem, 78, busuu

To chyba takie najważniejsze, bo nie będę zawracać Wam głowy, ile ludzi z jakich państw się tutaj pojawiło i jakie zostawiali komentarze xD 



A teraz czas na najważniejszą część, na którą pewnie wszyscy czekacie - ogłoszenie zwycięzców! Strasznie mi przykro, że nie mogę Was wszystkich obdarować książkami, czy fiszkami, bo wszyscy zasłużyliście. Miałam naprawdę wielki problem z wybraniem zwycięzców i możecie się ze mną zgadzać lub nie, bo każdemu inne komentarze mogą się podobać, ale wybrałam swoich faworytów.

Więc, książkę z serii Edgard "... Nie gryzie" otrzymają: April, maylet oraz Luinvena, natomiast Fiszki. Starter: marichetti, Kropeka oraz MaszWyzwanie

Zwycięzców proszę o wysłanie tytułu jaki chcą otrzymać oraz adresu na jaki ma przyjść przesyłka na email: paulinus93@hotmail.com Na wiadomość czekam do końca lipca. Jeżeli do tego czasu nie dostanę wiadomości, wybiorę kolejnego zwycięzcę ;) Gratuluję wygranej i czekam na wiadomości ;)

27 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Życzę Ci przede wszystkim: udanej realizacji podczas studiów, jak największej liczby ciekawych książek do przeczytania, poznania wymarzonych języków, zdrowia i czego tylko sobie jeszcze życzysz! :)
    PS: Skoro dzisiaj masz urodziny, okazuje się, że jestem od Ciebie młodsza o równiutko dwa miesiące. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne życzenia! Trafiłaś z nimi idealnie! Dziękuję ;*

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :) Przede wszystkim dużo zdrowia i sił w realizacji swoich celów oraz powodzenia w życiu prywatnym i rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, no i jeszcze co najmniej kilku lat tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wytrwam tutaj kilka lat. Z biegiem czasu charakter bloga pewnie będzie się zmieniał, a ja mam nadzieję razem z nim ;)

      Usuń
  4. Przede wszystkim spełnienia marzeń, żeby wszystko układało się zawsze po Twojej myśli ;).

    I gratuluję rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, straasznie się cieszę! ;)

    Wszystkiego dobrego, wielu czytelników i abyś blog prowadziła jeszcze stoo lat :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze - baaaardzo, bardzo dziękuję za przyznanie mi fiszek :-) dziś od rana mam doskonały humor a przeczytanie Twojego wpisu poprawiło mi go już chyba do granic możliwości :-)

    Po drugie - uwielbiam składać życzenia! :-) życzę Ci więc aby prowadzenie bloga było dla Ciebie zawsze tak jak do tej pory przyjemnością i źródłem motywacji, owocnej nauki języków obcych, satysfakcji z bycia studentką TiR, doskonałego zdrowia, dobrego humoru, uśmiechu, realizacji celów i spełnienia marzeń! :) Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam jeszcze bardziej poprawić Ci humor ;)
      No i dziękuję bardzo za życzenia! :)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Twój blog jest świetny, czytam od paru miesięcy regularnie i z niecierpliwością oczekuję kolejnych postów. Oby tak dalej! I gratuluję dostania się na wymarzony kierunek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i tak miłe słowa! :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodziń ;D Dużo motywacji, zapalu i samodyscypliny!
    I kolejnych rocznic na blogu ;p

    www.produktywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O naprawdę? Wygrałam? Strasznie się cieszę!

    Życzę Ci naprawdę wszystkiego dobrego, spełnienia wszystkich marzeń, osiągnięcia wszystkich zaplanowanych celów i muszę szczerze pogratulować tego, że udało Ci się tego bloga prowadzić już tyle czasu. Ja miałam parę prób i zawsze przerywałam z jakiś powodów. Może teraz będzie inaczej. Twój blog jest naprawdę sympatyczny i mam nadzieję, że będziesz dalej pisać, a ja będę miała czas by wpaść i przeczytać co tam nowego.
    Pozdrawiam April

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałaś, wygrałaś! :)

      Dziękuję bardzo i w takim razie ja Tobie życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga ;)

      Usuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie,a przede wszystkim życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga i realizacji wszystkich postawionych celów!

    Niejednokrotnie Twój blog sprowadzał mnie na drogę działania, a nie leniuchowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Cieszę się bardzo! To miało być głównie moje źródło motywacji, ale skoro mogę przy tym zmotywować czy pomóc w jakikolwiek sposób innym, to jeszcze bardziej się cieszę ;)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego - dla Ciebie i dla bloga, który, mam nadzieję, będzie tutaj naprawdę długo, długo, długo. :)

    Ha, a ja mam urodziny jutro, więc wygrana jest dla mnie swego rodzaju prezentem, dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego!! :) Mam nadzieję, że będziesz prowadziła blog przez cały czas i będzie Ci to sprawiało ogromną satysfakcję! :) :)Twoja obecność tutaj jest naprawdę na wagę złota a strona jaką posiadasz ma mnóstwo ciekawych wpisów, które dają do myślenia.

    Pozdrawiam Paweł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję za te wszystkie miłe słowa! :)

      Usuń
  13. Sto lat !!!

    Dziękuje za fiszki, już nie mogę się doczekać, żeby sobie liznąć choć trochę nowego języka! Wysłałam Ci maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Już się bałam, że nie dostanę od Ciebie wiadomości. Jutro prawdopodobnie paczka już wyjdzie, więc pewnie w poniedziałek dotrze ;) Życzę owocnej nauki! :D

      Usuń
    2. Przesyłka już do mnie dotarła:):)

      Usuń
  14. Zostałaś otagowana na moim blogu :) Zapraszam do zabawy!
    www.produktywna.blogspot.com

    Pozdrawiam

    ______________________
    [TAG] 34 prowokacyjne pytanie

    OdpowiedzUsuń