20 sierpnia 2013

Wyniki konkursów! Czytajcie uważnie! ;)

No i nareszcie nadszedł długo wyczekiwany przez Was czas! Wiem, że nikt w tym momencie nie czyta moich wypocin i każdy (albo prawie każdy!) z Was zjechał niżej, żeby sprawdzić, kim są szczęśliwi zwycięzcy! No trudno, ja i tak będę kontynuować pisać z nadzieją, że ktoś tutaj wróci i przeczyta ;) Wierzcie mi, że wybrać zwycięzców to był prawdziwy koszmar. Tak naprawdę tylko trzy odpowiedzi spodobały mi się tak bardzo, że jeszcze przed zakończeniem konkursu wiedziałam, że coś zdobędą, ale cierpliwie czekałam do końca, bo liczyłam, że jednak znajdzie się ktoś, kto się postara i przebije zgłoszone odpowiedzi. Reszta to była walka: co podoba mi się bardziej, a co podoba mi się mniej. Niewiele odpowiedzi mnie zawiodło, a nawet powiedziałabym, że była ich znikoma ilość - naprawdę się postaraliście i tym bardziej smutno mi, że nie każdego mogę nagrodzić.

W każdym razie przechodząc do rzeczy: od razu mówię, że każdy laureat zobligowany jest teraz do przesłania mi w przeciągu 3 dni maila na adres: pchmielewska.blog@gmail.com - dowiecie się co dalej, by otrzymać wygraną nagrodę ;)

W konkursie, w którym do wygrania były kursy na platformie MultiKurs zwycięzcami zostają:

  • Kurs na 6 miesięcy:
    - Rosolne_Opium
    - Callamelli
    - Jenny
  • Kurs na 3 miesiące:
    - Jagoda Babalska
    - Karo
    - Ewelina Zajączkowska

W tym konkursie chciałabym nagrodzić jeszcze dwie osoby,ale niestety nie wiem, czy wydawca wyrazi taką zgodę, więc nie mogę nic obiecywać. Prosiłabym jednak, by Ola O oraz Amarylis także przesłały do mnie maila! :)
W konkursie, w którym do wygrania były kursy na platformie Fiszkoteka zwycięzcami zostają:

  • Konto premium + kurs: Panda
  • Kurs: La Fraicheur

W konkursie z wydawnictwem Publicat, zwycięzcami zostają:

  • I miejsce: Dizzy (i w tym miejscu chciałam pochwalić za odpowiedź konkursową, ponieważ okazała się ona najlepszą z wszystkich przesłanych, we wszystkich trzech konkursach, gratuluję! :))
  • II miejsce: Karlaine
  • III miejsce: Moje książki

W tym konkursie chciałabym przyznać jeszcze dwie dodatkowe nagrody, ale niestety nie wiem, czy wydawca wyrazi zgodę, więc nie mogę nic obiecywać, ale proszę by Agnieszka Kaniuk oraz Lulu Marquez również zgłosiły się do mnie na maila. 

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratuluję, przepraszam wszystkich tych, którzy niestety wyjdą dzisiaj stąd z pustymi rękoma, ale nie martwcie się, ponieważ nie spocznę na tym jednym konkursie. Mam w głowie kilka planów, które mam nadzieję, że już niedługo ujrzą światło dzienne, więc już niebawem i Wy będziecie mogli otrzymać jakieś kursy, książki a może jeszcze coś innego ;) A jedno, czego bym sobie życzyła dla siebie i bloga przy tej okazji to takiej ilości komentarzy przy każdym poście, jaka znalazła się w postach konkursowych! :D

A na koniec zapraszam serdecznie do przeczytania odpowiedzi konkursowej przesłanej przez Dizzy!

Uzasadnienie wyboru tych książek to dla mnie wyzwanie nie lada
Lecz mam cichą nadzieję, że moja wypowiedź się nada.

"Panią na Czachticach" chciałabym tylko dla siebie -
Od dawna myśl o niej po głowie mi kolebie.
Postać okrutnej Elżbiety od lat mnie fascynuje
I na kartach historii nie raz ją odnajduję.
W grach i filmach zwykle jako wampir się przedstawia.
Lecz jaka naprawdę była? To mnie zastanawia.

"Włada Palownika" podarowałabym mej siostrze,
Bo lubi jak przerażenie przebija ją niczym ostrze.
Poza tym choruje i to bardzo strasznie,
Choć nie wiem czy ciążę nazwać mogę tak właśnie.
Książka ta umiliłaby jej pobyt w szpitalu
I nawet o "pseudoobiady" nie miałaby (chyba) żalu.

"Papieżyca Joanna" to prezent dla mej mamy,
Za to, że na nerwach jej nie raz z bratem gramy.
Kocha ona historię, szczególnie z religią w temacie,
Więc papieżyca Joanna będzie w Jej klimacie.
Przecież Joaśka wierzyła - wierzyła na mur, beton!
Szkoda że tak ją skrzywdzono za zwykłe bycie kobietą...

Na koniec podsumuję króciutko swój niby wiersz:
Gdybym wygrała, uszczęśliwiłabyś 5 osób, wiesz? :)

19 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam od początku. Strasznie się cieszę, że coś wygrałam! :)) Czekam na następne konkursy :D A co do odpowiedzi Dizzy - naprawdę super wierszyk. Nie dziwię się, że ją wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie sądziłam, że zajmę II miejsce, dziękuję za takie wyróżnienie! :) A e-mail już wysłany ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czytałam od początku :-) Bardzo, bardzo dziękuję i serdecznie gratuluję pozostałym. Dizzy to prawdziwa mistrzyni konkursów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czytałam od początku;) Serdecznie gratuluję zwycięzcom i nie muszę chyba mówić, że zazdroszczę strasznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, czytając wszystkie komentarze nawet nie spodziewałam się, że mam szansę wygrać :) Akurat robiłam sobie przerwę w rozwiązywaniu ćwiczeń gramatycznych z francuskiego i coś mnie tknęło by wejść do Ciebie na bloga.
    DIZZY - gratuluję pomysłowości i świetnego wierszyka :) 5 osób będzie naprawdę uszczęśliwionych :))
    I przyznam się, że także czytałam od początku, jak moje poprzedniczki, jakoś nawet nie pomyślałam o przewijaniu w dół notki :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Callamelli

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też przeczytałem od początku. :) Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwycięzców :) Ja również przeczytałam post od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OJEJ! :D Ależ niesamowicie się cieszę, że udało mi się wygrać! :D Dziękuję :*
    I gratuluję wszystkim zwycięzcom!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dizzy zdecydowanie zasłużyła na zwycięstwo i serdecznie Gratuję jej jak i wszystkim pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wiadomość przy okazji średniego wtorku :)
    Gratuluję wszystkim :)
    Jenny

    OdpowiedzUsuń
  12. A zadnych recenzji z Edgarda nie będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku, ależ mnie wyróżniłaś! Aż mi poliki poczerwieniały z zawstydzenia i radości jednocześnie! Dziękuję Ci i pozostałym za miłe słowa, ostatnio faktycznie sprzyja mi jakieś konkursowe szczęście, nie wspominając o tym, że dostałam się na wymarzone studia! Oczywiście gratuluję także pozostałym zwycięzcom, wszystkie teksty były wspaniałe! :)
    P.S. Wstyd mi, ale faktycznie przewinęłam od razu na wyniki. Dopiero po tym przeczytałam Twój post od początku. Pokornie liczę na wybaczenie, ale ciekawość jest jedną z cech, których naprawdę ciężko się wyzbyć. ^^"

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile zwycięzców :) Gratuluję wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla wszystkich :) Jej, dziękuję, zaskoczona jestem, cieszę się już z samego wyróżnienia, ale oczywiście zabieram się za pisanie maila! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. No wiedzisz? Większość czytała od początku. Ja zresztą też. Szkoda, że nie wygrałe, no ale konkurencja była silna. Zwycięzcą gratuluję i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  17. czytałam od początku! :d
    gratulacje wygranym!

    OdpowiedzUsuń