17 września 2013

Drużyna marzeń. Mistrzowie!

Drużyna marzeń. Mistrzowie! to nie tyle kolejna przeczytana przeze mnie książka, co komiks, albo jeszcze lepiej powiedziane, rysunkowy album. Album, który prowadzi nas przez historię drużyny Barcelony. Przez lata świetności prowadzi nas magiczna piłka, która ukazuje losy drużyny od jej założenia, przez kolejne sukcesy, aż do roku 2009, kiedy to książka pojawiła się w Hiszpanii. U nas wydana niestety z lekkim poślizgiem, bo pojawiła się pod koniec 2012 roku.
Tytuł: Drużyna marzeń. Mistrzowie!  
Wydawnictwo:
SQN
   Liczba stron: 52
   Cena: 29,99zł



Oprócz historii klubu mamy wgląd w stadion: jego wygląd wymiany i dane, w herb Barcelony a także piłkarzy klubu. Każdy z nich otrzymał swoją karykaturalną postać, którą widać zresztą na okładce tej przepięknie wydanej pozycji.

Co tu dużo mówić, książka nie jest gruba, więc moja opinia też taka nie będzie. Ten album nada się idealnie dla młodego kibica, który nie dość, że będzie mógł nacieszyć oczy to jeszcze może dowiedzieć się czegoś na temat swojej ulubionej drużyny. Książeczkę czyta i ogląda się bardzo szybko, ponieważ tekstu w niej jest bardzo mało a więc młody umysł nie zostanie przepełniony niepotrzebnymi faktami, ale zyska podstawy, o których każdy kibic wiedzieć powinien.













Ciężko powiedzieć mi, czy cena proponowana przez wydawnictwo nie jest zbyt wysoka, ponieważ na co dzień nie sięgam po komiksy, więc nie wiem nawet jaka jest ich cena. Dla mnie, jako dla laika, cena książki mogłaby być troszkę niższa, aczkolwiek z drugiej strony wydanie jest naprawdę świetne a i jest to oficjalny produkt Barcelony, więc nie możemy oczekiwać cudów ;)

5 komentarzy:

  1. Barcelona? O nie to nie dla mnie :D Real Madrid przede wszystkim <3
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja ogólnie jestem za Hiszpanią, więc kibicuję i jednej drużynie i drugiej. Nie skupiam się na konkretnej :D Gorzej jak Barcelona gra przeciwko Realowi to po prostu kibicuję ulubionym piłkarzom :D

      Usuń
  2. Ja tam raczej wcale nie kibicuje żadnej drużynie sportowej, wolę oglądać dla rozrywki, niż dla kibicowania : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo uwielbiam Barcelonę:) chętnie przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na książkę dla małych kibiców :)

    OdpowiedzUsuń