8 września 2013

A co Wy na to...?

Jak większość z Was zapewne wie, jestem studentką turystyki i rekreacji. Od października zaczynam drugi rok i tak się wczoraj zastanawiałam, czy Was również ciekawiłyby różnego rodzaju informacje ze świata turystyki. Myślałam o tym, żeby na blogu stworzyć kolejny dział (TURYSTYKA), w którym pisałabym różne ciekawostki, przedstawiała fajne, egzotyczne, mniej lub bardziej dostępne miejsca świata i coś tam Wam o nich pisała. Lubię grzebać w internecie czy w książkach i wyszukiwać różne rzeczy, więc nie dość, że sama bym się dalej w tym kierunku rozwijała to jeszcze Wy moglibyście wynieść coś dla siebie. Nie wiem tylko, czy znajdą się zainteresowani, żeby czytać tego typu posty, bo jak mam pisać dla "zerowej publiczności" to jednak w zaciszu własnego pokoju będę poszerzać swą wiedzę ;)

Jestem po prostu ciekawa czy to, co dla mnie jest niezwykle fascynujące, Wam też wydaje się chociażby ciekawe, czy raczej macie to gdzieś, czy poznacie najdroższy hotel świata, najwyższy budynek świata, czy najciekawsze zjawiska natury, w różnych zakątkach Ziemi ;)

Wiem, że i tak i tak mogłabym wprowadzić ten dział, bo pewnie jacyś zainteresowani by się znaleźli, ale ostatnio i tak było sporo zmian i nie chcę odstraszać stałych czytelników kolejnymi, dlatego stwierdziłam, że dla spokoju ducha jednak zapytam Was o opinię ;)

26 komentarzy:

  1. Powiedz coś więcej !
    Ale zacznij od opisania swoich studiów :P
    Od tego roku zaczynam studia na tym samym kierunku i naprawdę zastanawiam się, jak to będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Cię interesuje na ten temat? Zarzuć konkretnymi pytaniami to albo odpowiem w komentarzu, albo rzeczywiście napiszę o tym osobny post. Nawet nie pomyślałam o tym ;) Nie wiem, co mogłoby Cię zainteresować, więc po prostu pytaj!

      Super! Bardzo się cieszę, bo to naprawdę świetny kierunek. A w jakim mieście będziesz studiować? Bo w każdym ta turystyka wygląda zupełnie inaczej, więc nawet jeżeli spróbuję zaspokoić Twoją ciekawość to wszystko może okazać się zupełnie inne ;)

      Usuń
  2. Pewnie, że chcemy. Z chęcią poczytam takie posty, zadbaj o czytelność, bo to często kuleje w takich postach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dobrze wiedzieć, dzięki za wskazówkę ;) Będę pamiętać o czytelności, która mam nadzieję, że w tej chwili też jest odpowiednia ;]

      Usuń
  3. Pisząc krótko... fajnych ciekawostek opisywanych dodatkowo przez pasjonata w danym temacie nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam podróże po całym świecie, więc chętnie poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem typową domatorką, ale zdaje się na ciebie i chętnie poznam jakieś ciekawe miejsca na świecie itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł!! Chętnie poczytam o różnych ciekawostkach ze świata i zobaczę tajemnicze zakątki świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urozmaicenie bloga zwiększy ilość jego czytelników więc moim zdaniem to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam podróże, chętnie bym czytała te posty o podróżach...!
    Wspaniały pomysł!
    Poszerzę wiedzę o świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam podróże, mam już kilka swoich ulubionych miejsc na świecie - tych zwiedzonych. Z przyjemnością poczytam posty zawierające ciekawostki czy nawet ogólne informacje o różnych zakątkach świata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zdecydowanie na tak, uwielbiam tego typu ciekawostki, więc z chęcią przeczytam je u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem jeśli cię to interesuje, to rób. :) Czytelników nie odstraszysz, bo ja na przykład jestem domatorką i daleko mi do osoby, która interesuje się podróżami i ciekawymi zakątkami,ale i tak będę wpadać i czytać/oglądać, choćby z ciekawości. :) No i skoro naprawdę interesują mnie twoje notki o książkach czy językach, to nie zamierzam z nich rezygnować. :)

    Pozdrawiam,
    Panda z notfreakylife, której się nie chce zalogować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama miałam kiedyś taki pomysł, więc z chęcią przeczytam posty w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystko co się tyczy podróży, więc jestem jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisaj, pisaj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy mógłbym prosić o ponowienie opinii przy recenzji? Otóż mój cudowny internet w magiczny sposób usunął efekty mojej pracy. (Mam nadzieję, że tą prośbą nie wydaję się śmieszny).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o podróże to ja jestem zawsze na tak :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również chętnie poczytam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Turystyka i podróże? Zawsze na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz, jak ma Cię to uszczęśliwiać, pisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście jestem za. Pisz o turystyce :) Uwielbiam podróże.

    OdpowiedzUsuń