22 września 2013

English Matters nr 42 | wrzesień-październik 2013

Tak jak w przypadku hiszpańskiego, był już ogólny post o Colorful Media i był ogólny post o English Matters a teraz przyszedł czas na zajrzenie do ostatniego numeru, który nadal dostępny jest w księgarniach. Wielu z Was przyciąga okładka, na której znaleźć można Jennifer Lawrence. Większość moli książkowych wie kto to jest, ale jeżeli jest wśród Was ktoś, kto nie kojarzy to spieszę z informacją, iż dziewczyna grała główną rolę w Igrzyskach Śmierci (też nie czytałam jeszcze i nie oglądałam, więc sama miałam problem z tym, dlaczego na punkcie ten okładki jest taki szał ;)

A więc This&That. Możemy przeczytać cztery króciutkie artykuły m.in. o akronimach w krzywym zwierciadle (np. LIFE = Live Is For Everyone, DIET = Do I Eat Today?), czy artykuł na temat "Fortuna kołem się toczy". Następnie jest dział People and Lifestyle, w którym przeczytać możemy o pięćdziesięciotrzyletnim projektancie brytyjskim, który nazwany jest złotym chłopcem brytyjskiej mody, czyli Jasper Conran. Oprócz tego możemy przeczytać na temat ciekawej akcji, jaką są warmshowers, które zainteresują każdego fana rowerów oraz artykuł na temat historii chirurgii plastycznej. Jest to forma poprawiania urody, o której chyba każdy już słyszał, ale nie każdy zna jej historię, która sięga aż starożytnych Egipcjan. 
Tytuł: English Matters 
Numer: 42 | wrzesień-październik 2013
  Strony: 42
Wydawnictwo: Colorful Media
  Cena: 9,50zł


Kultura to artykuł, który przedstawia nam kontrowersyjnych muzyków, którzy w różny sposób zaskakiwali publiczność. Znajdziemy informacje zarówno o Alice Cooper, Ozzy Osbourne, ale też o młodszych stażem artystach takich jak Lady Gaga czy Britney Spears. Poza tym brytyjski humor, teatr cieni oraz artykuł na temat dziewczyny z okładki i "Igrzyskach śmierci", w których grała główną rolę.

Podróżując trafiamy na Kubę. Dość obszerny artykuł przedstawiający nam tę fascynującą wyspę. W dziale Leisure znajdziemy artykuł na temat książki "Rich Dad Poor Dad" Roberta T. Kiyosaki oraz zwierzętach, które biorą udział w różnego rodzaju wyścigach, czy walkach (Wyścigi świń, osłów, walki kogutów, czy wyścigi świnek morskich). 

Dział sport zaskakuje. Nie znajdziecie tutaj artykułu na temat ulubionej dyscypliny sportu, czy sportowca, ale o sporcie, który przedstawiony został na obrazach. Jest to więc świetny artykuł zarówno dla tych, którzy sportem, w różnych aspektach się interesują, ale też dla fanów sztuki.

Magazyn po raz kolejny spełnił swoje zadanie. Przyniósł rozrywkę, nauczył i nadal zresztą uczy nowych zwrotów i słownictwa (czytając te listy raz niestety nie jestem wstanie ich zapamiętać, więc często do nich wracam) no i oczywiście dowiedziałam się wielu nowych rzeczy. Czasami nawet nie wiemy, że coś istnieje, albo coś mogłoby nas zainteresować a tutaj jest podane na tacy, więc możemy rozwijać swoją wiedzę i zainteresowania! Jestem jak najbardziej na tak! :D

6 komentarzy:

  1. Sport na obrazach? To nawet mnie może zainteresować! Bo ani oglądanie zawodów, ani czytanie o dyscyplinach/sportowcach nie należy do zainteresowań takiego lenia jak ja, co najchętniej całymi dniami nie wstawałby z fotela. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Środek" tego magazynu zachęca do przeczytania, okładka zresztą też. W takim razie przeczytaj jak najszybciej się da!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zdecydowanie do przeczytania zachęciła okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, parę raz kupiłam tą gazetę, a teraz jakoś mam nie po drodze do Empiku. Fajna gratka dla ludzi, lubiących czytać po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Ten sport mnie zaciekawił! No i cena przystępna jak na takie pisemko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę gazetę, to moje pierwsze spotkanie z nimi i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń