14 września 2013

Mój nowy przyjaciel... Xbox360!

Ostatnio, czytając post Futbolowej, sama postanowiłam troszeczkę zainwestować i tak zaszalałam, że kompletnie się spłukałam. Mama mnie trochę poratowała i dorzucając się, sprawiła że na książki na wyprzedażach mi starcza, ale mimo wszystko spora sumka w ciągu paru minut wyparowała z mojego portfela. Część z Was już wie o czym mówię, ponieważ na facebooku już o tym rozmawialiśmy, ale większość z Was pewnie jeszcze nie zna mojego nowego przyjaciela, z którym spędzam codziennie około godzinki, dwóch czasu ;) A więc tadam, mój przyjaciel ujrzy wreszcie światło dzienne:



Jeżeli są tutaj jeszcze tacy agenci, którzy nie zauważyli to informuję, iż na zdjęciu powyżej ujrzeć mogliście jeszcze pachnącego świeżością Xbox'a 360. Jakiś czas temu pisałam o grach komputerowych a teraz zaszalałam i sprawiłam sobie w prezencie konsolę. Na chwilę obecną jeszcze niewiele mogę o niej powiedzieć, bo nadal jest w fazie testów i sprawdzania swych możliwości, ale z każdym dniem czujemy się ze sobą swobodniej i naprawdę jestem zadowolona z zakupu. Na zdjęciu oprócz konsoli (po lewej) i pada (po prawej u góry), zobaczyć możecie jeszcze kinekt, czyli takie sprytne urządzenie, dzięki któremu stoję przed telewizorem i skaczę jak pajac. Część z Was pewnie ma rozeznanie co i jak i do czego to służy, ale Ci którzy nie wiedzą, to tak w skrócie: mogę grać w różne gry, używając jedynie swojego ciała. 

Przechodząc od razu do gier, szukałam różnych, przeróżnych zestawów, z różnymi grami, takimi, żebym od razu, bez wydawania dodatkowej gotówki, której zresztą nie mam, mogła już z konsoli korzystać i dobrze się bawić. Do zestawu dołączone miałam trzy gry, które są (przynajmniej dla mnie!) świetnym zestawem na początek i dają rozrywkę nie tylko mi, ale też rodzinie i sąsiadkom, z którymi robimy sobie turnieje gry w kręgle. O grach jeszcze będę osobno pisać, bo już na facebooku pojawili się chętni by o tym przeczytać a i sama nie znam jeszcze wszystkich ich możliwości, więc w chwili obecnej mogę pokazać Wam jedynie opakowania, żebyście wiedzieli o czym za jakiś czas będziecie mogli poczytać ;)


Tak więc jak widać mogę zaserwować sobie zarówno dawkę przygód, dawkę sportów jak i dawkę tańców. Podejrzewam, że moja kolekcja gier będzie się stopniowo powiększać, bo już teraz mam oko na pewien tytuł, którego jednak przed świętami raczej nie zakupię, ponieważ powyższe tytuły na razie mi wystarczają. Nie mam obecnie żadnych gier typowo na pad, ponieważ kręci mnie raczej to, że grając mogę się dodatkowo ruszać a nie tylko siedzieć przed ekranem i wchodzić w fazę umięśnionego kciuka ;)

A tych, którzy chcieliby być na bieżąco i wiedzieć wcześniej, co ma się pojawić na blogu, serdecznie zapraszam na fanpage bloga na facebooku ;)

12 komentarzy:

  1. Kupiliśmy córkom to cudo głównie z myślą o skakaniu, tańczeniu i wszelkiego rodzaju ruchu :) Dance Central i Adwentures polecam! Obydwie świetnie się przy tym bawią, wypijają hektolitry wody i zużywają tony energii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się strasznie, że mogę pozytywnie zainspirować :) Zazdroszczę tak fajnego sprzętu - problem z Wii jest taki, że choć ma przystępniejszą cenę, to wybór gier nie jest imponujący, a i znacznie lepiej bawić się bez kontrolerów, które tam są niezbędne.

    Czekam na wpisy poświęcone grom, to temat, który zdecydowanie baardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Xbox z kinektem jest na mojej liście zakupów :P ale na razie jestem spłukana i mam bardziej priorytetowe wydatki, więc ten zakup będzie musiał jeszcze trochę poczekać :)

    Na Kinects Sports są chyba kręgle i golf, prawda? Zawsze mnie 10-letni kuzyn ogrywa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gry to nie moja bajka, ale życzę Ci miłej zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Just Dance na Wii i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wciąż jednak wolę PS3 jeśli chodzi o gry :) Ruszam się z moim zabytkowym Wii i jakoś nie widzę potrzeby nabycia nowej konsoli... Jeśli już, to może PS4 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tego przyjaciela. :) Z tych gier, które przedstawiłaś posiadam Kinect Sports i ten taneczny. Świetna rozrywka, a w dodatku przyjemny zamiennik jakiś głupich ćwiczeń. Prócz takich na kinecta ja posiadam jeszcze Assassin's Creed. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ps3 zdecydowanie lepszy od xboxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zacznę zbierać pieniążki.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Louis vuitton Bags online
    You've made some good points there. I checked on the web for
    more information about the issue and found most people will go along
    with your views on this site.

    OdpowiedzUsuń