7 października 2013

English Matters. Wydanie specjalne. Music Tour.

Kiedy opublikowałam posty na temat English Matters i na temat ostatniego numeru tego magazynu, zadaliście mi dużo pytań na temat wydań specjalnych. Do tej pory powstało ich 7 a ja w swoim posiadaniu mam na razie cztery z nich i o wszystkich czterech będziecie mogli ujrzeć dokładniejsze posty, które przybliżą Wam ich wnętrze i które mam nadzieję, że skłonią do sięgnięcia po wybrane, najbardziej interesujące Was, albo i wszystkie wydania :)
Różnica między wydaniem normalnym a wydaniem specjalnym jest przede wszystkim w cenie, ponieważ wydanie specjalne jest o dwa złote droższe, ale ukazuje się na rynku zdecydowanie rzadziej, bo zaledwie kilka razy do roku. Stron też zazwyczaj posiada więcej, niż English Matters, pojawiające się w kioskach co dwa miesiące.

  Tytuł: English Matters 
Numer:
Wydanie specjalne. Musical Tour 3/2012
  Strony: 46
  Wydawnictwo: Colorful Media
  Cena: 11,50zł
Poza tym, że tak jak w standardowym wydaniu EM, możemy odsłuchać artykuły w formacie MP3 (tutaj aż 5!), wydawnictwo dorzuciło jeszcze do tego wydania płytkę z muzyką "A compilation of native English speaking bands in Poland". Właśnie teraz, podczas pisania muzyka leci mi w tle i muszę przyznać, że jest to bardzo przyjemne tło. Zapewne fani metalu, czy r&b nic dla siebie nie znajdą, ale jeżeli jesteście otwarci na wszystkie rodzaje muzyki i chętnie słuchacie nowości, na pewno coś Wam wpadnie w ucho. Ja jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona.

A teraz czas zajrzeć do środka. Na początek możemy dowiedzieć się skąd, czołowe brytyjskie zespoły się wywodzą w dużym skrócie. Taka wiedza w pigułce, by za chwilę ruszyć w podróż, po różnych miejscach w Wielkiej Brytanii. Zawitamy do Manchesteru, Birmingham, Walii, Bristolu, Brighton, Londynu, Newcastle i kilku innych miejsc.

Magazyn jak już pewnie się domyśliliście, skupiony jest na muzyce. Dzięki niemu możemy odbyć "wirtualną" podróż, po wszystkich ważniejszych miejscach, związanych z muzyką w Wielkiej Brytanii i odkryć nieznane nam dotąd dźwięki, które być może dołączą do naszych ulubionych. Wydawnictwo na sam koniec przygotowało kilka zadań, swego rodzaju test, który sprawdzi naszą wiedzę po przeczytaniu dostępnych artykułów.

8 komentarzy:

  1. dość ciekawa pozycja! już wiem komu ją polecę;) Pozdrawiam i Zapraszam do Siebie na MK Czytuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zamiast opublikować komentarz się wylogowałam... W przeciwnym razie przepraszam za dubel. Zauważyłam U2 na okładce i jestem ciekawa czy i o nich coś się pojawiło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, bo komentarz pojawił się tylko jeden ;)
      Tak, pojawiło się coś o nich. Nie jest tego dużo, bo mniej więcej dwie kolumny, ale zawsze. Magazyn nie jest na tyle obszerny, by o każdym napisać biografię, ale wydaje mi się, że i tak wyłuskane zostały najważniejsze informacje :)

      Usuń
  3. Mam te wydanie specjalne :) wiele ciekawostek muzycznych, słownictwo nie jest trudne, czyta się jak przyjemną gazetkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rzecz :-) Niejednokrotnie sprawdzałem zawartość takich gazet i byłem pod pozytywnym wrażeniem tego co znalazłem w środku.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń