31 października 2013

Obejrzyj, wzrusz się, podyskutuj! - Teatr cieni Attraction

Nie wiem czy oglądacie programy rozrywkowe typu Mam Talent. Ja osobiście bardzo je lubię, ponieważ można odkryć różne perełki, które nie miały jeszcze okazji się wybić. Jedną z takich niedawno odkrytych perełek jest teatr cieni Attraction, który przyjechał do nas z Ukrainy i podbił moje serce swoim sobotnim występem. Nie ukrywam, że i łza się w oku zakręciła, ponieważ tutaj nie chodzi już o sztukę samą w sobie. Tym, co robią, opowiedzieli tak piękną, brutalną, ale zarazem prawdziwą historię, że nie można było na to w żaden sposób nie zareagować. Zresztą zobaczcie sami:


Piękne, prawda? Nie mogłam wyjść z podziwu dla tego rodzaju sztuki. Już na etapie castingu powalili mnie tym co robią, bo trzeba przyznać, że na co dzień nie oglądamy tego rodzaju występów a do tego swój talent potrafili wykorzystać do stworzenia czegoś tak pięknego. Niesamowite. Jestem pod niesamowitym wrażeniem i jestem ciekawa, co pokażą dalej i czym nas zachwycą. A Wy, co uważacie na ten temat? Poruszył Was ten filmik, czy raczej taki rodzaj sztuki jest Wam obojętny? Jak zwykle zachęcam do dyskusji! :)

14 komentarzy:

  1. Ja się zawsze czymś takim zachwycam, dla mnie to niesamowite co człowiek potrafi zrobić za pomocą wyobraźni, iluzji i własnego ciała. Już kiedyś widziałam podobne widowisko w Brytyjskim Mam Talent (http://www.youtube.com/watch?v=a4Fv98jttYA o tym mówię). Jednak ten teatr cienia, który tutaj pokazałaś nie wywarł na mnie aż takiego wrażenia jak ten, do którego Ci podałam linka. Może to kwestia muzyki, ale na tamtym praktycznie łzy mi leciały ze wzruszenia, a na co dzień beksą nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten występ (lubię programy tego typu) i też uważam, że był rewelacyjny. I właśnie o przekaz emocji mi tu chodzi ;) I nie mogę się już doczekać ich kolejnego występu. Jak dla mnie to na chwilę obecną oni powinni wygrać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sztuka jest piękna, a to w jaki sposób to wyrażają jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teatr cieni robi na mnie ogromne wrażenie. Pierwszy raz spotkałam się z tym rodzajem sztuki w amerykańskiej wersji idola, i muszę przyznać, że tamten występ skutecznie wyciskał łzy. Ten też jest niesamowity, dodatkowo podkład melodyczny potęguje wrażenia. Dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ryczałam jak oglądałam ten występ. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz wiedzieć gdzie jest twoje dziecko, żona lub mąż:

    Nic prostszego, znalazłam stronę dzięki której możesz zlokalizować kogo zechcesz, za pośrednictwem numeru jego telefonu.

    http://qnh.pl/758428

    Sprawdź sam działanie tego serwisu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oglądałam i naprawdę muszę powiedzieć, ze to coś bajecznego. Piękne, wspaniałe i niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to piękne. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo a na mnie wręcz przeciwnie. Widziałam ten występ, do którego link tutaj wstawiłaś i chociaż bardzo mi się podobał, to jednak występ z polskiego Mam Talent bardziej mnie zachwycił. Jak widać ile ludzi tyle opinii ;) W każdym razie trzeba przyznać, że talent to oni mają i wiedzą jak go wykorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z jednej strony powinni, bo talent rzeczywiście mają, ale z drugiej strony w tym roku wygrali już brytyjski mam talent i w sumie i tak pewnie duże szanse w Polsce będą mieć na rozwijanie siebie i pokazanie się w teatrach itp., więc jednak szansę dałabym komuś, kto ma troszkę mniejsze możliwości. Tak czy siak, zasługują na uwagę i mam nadzieję, że ich kariera będzie się dalej rozwijać, bo chciałabym ich kiedyś obejrzeć na żywo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, za granicą są bardziej znani. W Polsce tego typu talenty dopiero zyskują uwagę. Tak, ta Pani tworząca piaskiem też mnie swego czasu zachwyciła i w tym roku również jedna do nas przyjechała. Oglądając takie widowisko po raz kolejny, nadal jestem pod wrażeniem talentu i jego wykorzystania, ale w malowaniu piaskiem ten pierwszy raz jest powalający na kolana. Potem przyjemnie się ogląda, ale już aż tak nie zachwyca. Teatr cieni za każdym razem (o ile opowiadana jest tego typu historia) sprawia, że łza się w oku kręci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja o teatrze cieni dowiedziałam się dopiero przy polskim Mam Talencie, ale zespół od razu podbił moje serce. Tak jak już pisałam, oni nie wykorzystują talentu dla sztuki samej w sobie, oni jeszcze zwracają naszą uwagę na inne problemy, na różne zagadnienia. Naprawdę są fantastyczni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Byli w zagranicznej wersji Mam Talent, widziałem ich wszystkie występy, tu jeden z nich:
    http://www.youtube.com/watch?v=UvvkJrKKYF8

    Fajne, efektowne i działa na emocje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, już tutaj koleżanka niżej wstawiła to video i jest muszę przyznać, że jest równie piękne. Bardzo wzruszające i też mi łza pociekła, aczkolwiek występ w naszym Mam Talent wzruszył mnie jeszcze bardziej ;]

    OdpowiedzUsuń